جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام میرعمادی

به منظور اطلاع‌رسانی و پیگری کمک‌ها به ستاد بازسازی عتبات عالیات در این حوزه، امور روحانیت متشکل از مبلغان دینی و حوزوی تشکیل می‌شود تا امور بازسازی عتبات سریع‌تر پیگری شود

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی، امروز در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، با اشاره به این‌که عبادت و ولایت دو رکنی هستند که در قرآن به طور متوالی به آنها اشاره شده است گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات در واقع نشان از ولایت‌پذیری شیعیان دارد.

وی همچنین با اشاره به ارزش بالای زیارت در بین مسلمانان خصوصا شیعیان گفت: در زیارت جامعه کبیره به خوبی فضایل زیارت تبرک جستن به اهل‌بیت‌(ع) و دوری و بیزاری از دشمنان اسلام به خوبی نمایان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، تصریح کرد: باید در جهت بازسازی عتبات عالیات خالصانه تلاش کنیم تا به این وسیله بتوانیم به مقام تقرب به خداوند نزدیک شویم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم لرستان به بازسازی عتبات عالیات گفت: کمک‌های مردم این استان به بازسازی عتبات عالیات نشان از ولایت‌مداری دیرینه آنها دارد و این کمک‌ها قابل تحصین است.

امام جمعه خرم آباد، انفاق و ایثار مال را از آثار کمک به بازسازی عتبات عالیات دانست و افزود: اثرات این کمک‌ها در زندگی اجتماعی مردم پدیدار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که کمک‌ها به بازسازی عتبات عالیات باید توسط مبلغان اطلاع‌رسانی شود گفت: به همین منظور برای اطلاع‌رسانی و پیگری کمک‌ها به ستاد بازسازی عتبات عالیات در این حوزه، امور روحانیت متشکل از مبلغان دینی و  حوزوی تشکیل می‌شود تا امور بازسازی عتبات سریع‌تر پیگری شود.

 خاطرنشان می شود: حجت‌الاسلام مهدوی امین، مدیر کل سازمان تبلیغات استان لرستان، در این جلسه به عنوان رییس امور بازسازی عتبات استان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha