جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله جزایری

آیت الله موسوی جزایری، در نشست شورای حوزه علمیه خوزستان با بیان این که خوزستان در خط مقدم جبهه قرار دارد، گفت: بهترین سنگر برای دفاع از ایمان مردم مدارس علمیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نشست جمعی از معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه با اعضای شورای حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این نشست ضمن خوش آمدگویی به حجج اسلام فرحانی و نواب، به بیان خاطراتی از نجف اشرف پرداخت و اظهار داشت: من برای شرکت و سخنرانی در کنگره بزرگ تجلیل از مقام شامخ امام خمینی(ره) عازم نجف شدم و سخنانی پیرامون مسأله ولایت فقیه بیان کردم که با استقبال چشم گیر جوانان عراقی مواجه شد.

امام جمعه اهواز، با اشاره به استقبال مردم عراق از این کنگره، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی گستره ای جهانی پیدا کرده و اتحاد کشورهای اسلامی می تواند سد محکمی در برابر دسیسه های استکبار جهانی باشد.

آیت الله موسوی جزایری، در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که خوزستان مورد هجمه شدید دشمن قرار دارد، گفت: هم اکنون ما در خط مقدم جبهه قرار داریم باید سنگرهایی مستحکم در برابر آنها برای دفاع از مردم بسازیم، که این هم اکنون این سنگرها، مدارس علمیه هستند.

پس از سخنان آیت الله موسوی جزایری، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، اظهار داشت: انتظار حوزه علمیه از مرکز مدیریت حوزه های علمیه، تعامل و همکاری همه جانبه به این استان است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت و توسعه چندین مدرسه علمیه در سطح استان خوزستان، تصریح کرد: امید است مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضعیت موجود در استان را درک کرده و کمال همکاری را در راستای کمک به اعتلای فرهنگ ناب شیعی در خوزستان غیور را داشته باشد.

گفتنی است در این نشست، حجج اسلام والمسلمین کعبی، حیدری، امام، مالکی و نواب به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسایل مطرح شده، پرداختند که در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین فرحانی به بیان گزارشی از سیستم آموزشی حوزه های علمیه پرداخت.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha