سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
آیت اله بوشهری

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که مداوای بیماری های روحی و روانی در عدم بروز بیماری های جسمی بسیار اثر گذار است، خاطرنشان کرد: تلاش روحانیت در مداوای بیماری های روحی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان تأمین اجتماعی استان قم، با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)، با بیان این که خدمت به خلق بسیار ارزشمند و نیکوست، اظهار داشت: تلاش برای رسیدن مردم به حقوق خود از مصادیق بارز خدمت به خلق خداست.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که مداوای بیماری های روحی و روانی در عدم بروز بیماری های جسمی بسیار اثر گذار است، خاطرنشان کرد: تلاش روحانیت در مداوای بیماری های روحی مردم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فعالیت های تأمین اجتماعی، ابراز داشت: خدمت رسانی در حوزه بیمه و درمان حقیقتا از کارهایی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به این که دغدغه نسبت به آینده یکی از مشکلات امروز مردم است، ابراز داشت: از دیگر دغدغه های مردم مشکلاتی است که در صورت بروز بیماری برای آنان رخ می دهد، مسئولان امر باید چاره ای برای آن اندیشیده و راهکاری را ارائه نمایند.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه با بیان این بیمه تکیه گاه بسیار مهمی برای افراد و خانواده هاست، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارهای بسیار خوبی در سازمان تأمین اجتماعی صورت پذیرفته که جای تقدیر دارد.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: امروز طلاب رضایت خوبی از خدمات تأمین اجتماعی دارند و خوشبختانه فعالیت های قابل قبولی در این زمینه صورت گرفته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشکیل پرونده سلامت برای طلاب جدید الورود، گفت: از فعالیت های ما در حوزه بهداشت، تشکیل پرونده سلامت برای طلاب جدید الورود است تا بتوانیم افراد سالمی را جذب حوزه های علمیه کنیم.

ارائه خدمات بیمه ای به 37 هزار طلبه  قمی

در ابتدای این دیدار، سید مجتبی موسوی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این اداره کل، گفت: 735 هزار نفر در استان قم تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی می باشند که 37 هزار نفر از آنان را طلاب تشکیل می دهند.

وی با اشاره به حضور طلاب و فضلای حوزه در شهرک پردیسان، ابراز داشت: انشاءالله تا هفته آینده شعبه ادواری تامین اجتماعی را در پردیسان راه اندازی خواهیم کرد.

در این دیدار همچنین دکتر داود علیمحمدی، مدیر درمان تامین اجتماعی ایتان قم نیز در سخنان کوتاهی گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، به دنبال این هستیم که تا سال 1396 توریست درمانی را در قم راه اندازی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha