چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
لطفی نیاسر

مدیر رادیو معارف، عمل به فرمایشات امام صادق(ع) را لازمه تحقق سبک زندگی دینی در جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت ایام شهادت صادق آل محمد(ص) ابراز داشت: بی شک همه ما در ترویج اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه به ویژه سبک زندگی امام صادق(ع) وظیفه داریم و باید به این تکلیف دینی خود به درستی عمل نماییم.

وی افزود: در حال حاضر به واسطه انبوه احادیث و روایات صادره از حضرات معصومین(ع) به ویژه امام صادق(ع) مفاهیم ناب و انسان ساز دینی در اختیار ما قرار دارد که باید با عمل صادقانه به آن ها، زمینه سعادت خود را در دنیا و آخرت فراهم کنیم.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین با بیان این که امام ششم حقیقتاً احیاکننده اسلام راستین بودند، گفت: دقت در فرمایشات این امام همام و به خصوص تلاش در مسیر عمل به آن ها ، بهترین الگوی سبک زندگی دینی است که آرامش و آسایش مادی و معنوی را برای ما به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به نیازها و اقتضائات امروز جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این که نهادها و مراکز دینی و فرهنگی ، مفاهیم و تعالیم ائمه اطهار(ع) به ویژه امام صادق(ع) را تبدیل به شاخصه های اجرایی و اصول سبک زندگی دینی کنند تا جامعه و به خصوص نسل جوان بیش از پیش با این حقایق ناب و سعادت بخش آشنا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha