چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ایزدپناه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان این که همه مدیون قرآن هستیم، گفت: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، باید بر توانایی خود تکیه کنیم و در خدمت قرآن باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه، در نشست اعضای اتحادیه تشکل های قرآنی، در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، خدمت در محضر قرآن را توفیقی الهی دانست و گفت: قرآن تمام زندگی ما است و باید اساس نظام اسلامی بر پایه دستورات قرآنی باشد، چون حاکمیت تعالیم و احکام و مقررات قرآن هم علت پیدایش نظام است و هم علت استمرار آن.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، هدف از راه اندازی شورای سیاستگذاری توسعه فعالیت های قرآنی را تقویت مسائل قرآنی عنوان کرد و ابراز داشت: باید در زمینه فعالیت های قرآنی زیرساخت ها تقویت شوند.

وی با تاکید بر این که باید صنوف فرهنگی قرآنی مورد حمایت قرار بگیرند تا بتوانند رسالت قرآنی خود را انجام دهند، ادامه داد: فعالیت قرآنی باید در متن جامعه و توسط خود مردم انجام بگیرد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده فرهنگی دولت و خدمتگذار اصناف قرآنی و فرهنگی، بستر حمایت را آسان و وظایف هدایتی و نظارتی خودش را انجام دهد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که همه مدیون قرآن هستیم، اضافه کرد: باید بر توانایی خود تکیه کنیم و همه توان و امکانات را در خدمت قرآن قرار دهیم.

براساس اعلام اداره کل ارشاد اسلامی قم، ارتقای سطح آموزش، توجه به موسسات مردم نهاد، لزوم ایجاد تعامل هرچه بیشتر و توجه به مطالبات رهبری در زمینه قرآن و همچنین اهمیت و سهم قم در مدیریت قرآن کشور از موضوعات این جلسه بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha