یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 336429
۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
عفاف و حجاب

رادیو معارف در برنامه فقه پویا به بررسي مسئله عفاف و حجاب و زواياي آن در دو نظام فكري متفاوت انسان محور غربي و توحيد محورمي پردازد

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، برنامه‌«فقه پويا» با هدف موضوع شناسي و تبيين حكم فقهي وحقوقي به صورت استدلا‌لي طراحي و توليد شده است. در اين برنامه حجت الاسلام والمسلمين ابوالقاسم عليدوست، رئیس انجمن فقه و حقوق حوزه و دكتر محمود حكمت نيا، دانشيار پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي به بررسي مفاهيم حجاب و عفاف، نسبت دين و حجاب و حدود حجاب مي پردازند.

 همچنين جايگاه مسئوليت‌هاي انسانها به يكديگر در نظام توحيد محور و نظام انسان محور و بررسي مسائل عفاف و حجاب زواياي آن در دو نظام فكري متفاوت انسان محور غربي و توحيد محور از جمله موضوعاتي است كه در اين برنامه به آن پرداخته مي شود.

 ترويج آموزش و تبيين احكام اجتماعي فرهنگي اسلام و مسائل نوپديد، تبيين جنبه‌هاي فقهي و حقوقي حجاب و بي‌حجابي در حوزه نخبگان از محورهايي است كه در اين برنامه مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

 «فقه پويا»، كاري از گروه معارف و علوم اهل بيت (عليهم السلام) رادیو معارف به تهيه کنندگی و سردبيري محمد جواد طوسي و مجري كارشناسي سيد مرتضي موسوي نژاد، از شنبه 8 الي 13 شهريور، در قالب 6 برنامه با محوريت موضوع" عفاف و حجاب"، از ساعت 14:45 به روي آنتن مي‌رود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha