سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
خاتمی

در آغاز حمله به غزه، وزیر کشور رژیم صهیونستی گفت"دستور اشغال کل غزه صادر شده است"، اما یک هفته از این جنگ نگذشته بود که ملتمسانه به دنبال آتش بس بودند.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به پیروزی مردم مظلوم غزه و دستاوردها و عبرت هایی که این مقاومت هفت هفته ای داشت، تصریح کرد: عبرت اول این است که بشریت با یک رژیم وحشی به نام اسرائیل مواجه است ؛ رژیمی که خردسالان و اطفال را می کشد و در جنگ پایبند به هیچ یک از قوانین بین المللی نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: این رژیم جعلی، همه مرزها را می شکند تا جایی که سازمان ملل صریحا اعتراف کرد که اسرائیل نسل کشی می کند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی خطری برای بشریت و صلح جهانی محسوب می شود، ابراز داشت: ملت های دنیا اگر تأملی بایسته در این جهت داشته باشند خواهند فهمید که این سخن امام راحل(ره)، سخن درستی است که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

آیت الله خاتمی با تاکید بر این که دومین عبرت از جنگ در غزه آن است که در این حادثه آمریکا و هم پیمانانش نشان دادند آنچه که برای آن ها هیچ اهمیتی ندارد، مسئله حقوق بشر است، گفت: آمریکایی ها در همان حالی که رژیم صهیونیستی کودک کشی می کرد از این رژیم صفاک حمایت می کردند و به همین دلیل مطلقا قابل اعتماد نیستند و بسیار ناحق است که آن ها از حق وتو در سازمان ملل برخوردار هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه، عبرت سوم جنگ غزه را پیروزی با رمز مقاومت عنوان کرد و ابراز داشت: در آغاز حمله به غزه، وزیر کشور رژیم صهیونستی گفت که دستور اشغال کل غزه صادر شده است، اما یک هفته از این جنگ نگذشته بود که ملتمسانه به دنبال آتش بس بودند.

امام جمعه موقت تهران افزود: همچنین چند هفته بیشتر طول نکشید که رئیس ارتش رژیم صهیونیستی گفت برای اشغال غزه پنج سال وقت با کشته شدن صدها ژنرال و افسر اسرائیلی نیاز است.

آیت الله خاتمی در پایان با تاکید بر این که درست است که در این جنگ مردم غزه نزدیک 2 هزار و 200 شهید دادند، اما در نهایت پیروزی را کسب کردند، اظهار داشت: اسرائیلی ها در جنگ غزه هیچ چیزی به دست نیاوردند و این وعده خداوند است که پیروزی در سایه مقاومت کسب می شود.

انتهای پیام/313 /33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha