دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 337500
۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
زکات

حوزه / دبیر ستاد زکات شهرستان دالاهو اظهار داشت: بيش از 600 ميليون ريال توسط 29 روستای دالاهو کرمانشاه زکات پرداخت شده است .

جبار پرنو در گفتگو با خبرنگار «حوزه» از کرمانشاه، بابيان اين مطلب كه در بحث فرهنگ سازي و تبليغ اين واجب الهي كه بار ها در قرآن كريم در كنار نماز از آن ياد شده است خاطر نشان كرد :در بحث تبليغات وفرهنگ سازي زكات خدمات شايسته اي با استفاده از ظرفيت هاي تبليغي  محيطي شامل ديوار نويسي ، چاپ پيام هاي با مضامين حسنات زكات و زكات دهنده  ،توزيع بروشور ،ديدار هاي  چهره به چهره و گروهي با كشاورزان منطقه صورت گرفته است.

 وی همچنين نقش روحانیون و مبلغین را در امر زکات قابل توجه دانست و گفت؛ برگزاري همايش هاي مختلف و بهره گيري از مبلغين ديني ترويج دهنده فرهنگ زكات و همچنين همكاري بيش از 50 عامل زكات از جمله برنامه هایی برای جمع آوری زکات بوده است.

دبير زكات دالاهو افزود :  كميته امداد امام خميني (ره) بستري فراهم كرده تا ضمن تشويق زكات دهند گان اعتبار تشويقي براي روستاهاي زكات دهنده كمك به ساخت مسجد ، عمران و آبادي روستاها ي زكات دهنده هزينه گردد و دراين راستا  81 ميليون ريال به عنوان تشويق براي عمران و آباداني روستا هاي زكات دهنده تخصيص داده شده است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha