چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
l

حوزه / آیین افتتاح نمایندگی موسسه خیریه الزهرا(س) با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، روحانیون، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در ابتدای آیین افتتاح مؤوسسه خیریه الزهراء(س)، یک زوج جوان با قرائت خطبه عقد از سوی آیت الله موسوی جزایری، به طور رسمی زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

در ادامه، حجت الاسلام سید حسن امامی، مدیرعامل موسسه خیریه الزهرا(س)، به ارائه گزارشی از فعالیت های این موسسه در سراسر کشود پرداخت و بر توجه ویژه والدین نسبت به فراهم نمودن زمینه ازدواج جوانان تأکید کرد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز عصر امروز در این آیین، با تأکید بر ازدواج آسان جوانان و لزوم نوجه به افزایش نسل، اظهار داشت: باید با عزم عمومی و حمایت های مردم و خیرین، موانع ازدواج از سر راه جوانان برداشته شود.

وی ا براز امیدواری کرد: با تأسیس شعبه ای از موسسه خیریه الزهراء(س) که خوشبختانه مورد تأیید بسیاری از بزرگان است، مشکلات جوانان در زمینه ازدواج کاهش یافت.

امام جمعه اهواز در پایان، موسسه خیریه الزهراء (س) را یکی از موسسات ماندگار در کشور معرفی کرد و گفت: از خدمات این موسسه در بیش از ۲۷ سال گذشته قدردانی نموده و امیدواریم همگان نیز ضمن کمک به رونق فعالیت های این مؤوسسه خیریه، در آسان کردن زمینه های ازدواج جوانان میهن ایران اسلامی تلاش کنند.

در پایان این مراسم، ساختمان موسسه خیریه الزهراء(س) واقع در خیابان نظام وفای منطقه 24 متری اهواز افتتاح شد و حجت الاسلام رضا کلاه کج به عنوان رییس این موسسه در استان خوزستان منصوب شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرجان بداغی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    سلام این موسسه کجاست .چرا من مادرچهارفرزندهستم که شوهرم کارگر ساختمانی هست واوضاع مالی خوبی نداریم .توراخدااین دم عیدی کمکی به من بکنید.یه دخترسه ماه دارم که مشکل قلبی داره دکترش گفته بودبهش شیرخشک بدم توان خرید شیر براش ندارم .