شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
عبداللهی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین با بیان این که دولت عربستان، رژیمی دست نشانده مستکبرین و ظالم است، آیت الله شیخ نمر باقرالنمر را روشنگر ظلم آل سعود معرفی کرد.

حجت الاسلام محمد علی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به حکم صادره دادگاه آل سعود در مورد شیخ النمر، بیان کرد: علما با توجه به نقشی که در جامعه دینی دارند به آگاه سازی مردم در برابر جریانات مختلف می پردازند و از این طریق خاکستری که روی واقعیت ها را پوشانده کنار زده و از اعمال ظلم و ستم بر مردم جلوگیری می کنند.

وی تصریح کرد: اگر عالم به وظیفه خود عمل کند ناآگاهی تبدیل به آگاهی می شود و با این آگاهی صحنه جریانات سیاسی عوض می شود که نمونه آن را در نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب مردم ایران مشاهده کردیم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین با ذکر این نکته که دولت عربستان رژیمی دست نشانده استکبار جهانی است، عنوان کرد: دولت عربستان دولتی است که توسط استکبار جهانی شکل گرفته و یکی از وظایف این دولت به دلیل وابستگی سیاسی به قدرت های بیگانه تامین منافع آنها است و ضدیت با افکار شیعی هم در راستای این وظیفه است.

حجت الاسلام عبداللهی اظهار کرد: با تحقق وقوع بیداری اسلامی در برخی کشورها، حاکمان عربستان هم احساس خطر کرده و سعی می کنند با حذف افراد تاثیرگذار و روشنگر، از وقوع این گونه حرکت ها در کشورشان جلوگیری کنند.

وی افزود: دولتمردان سعودی فراموش کرده اند که بیداری افکار عمومی موضوعی نیست که با حذف شخصیت ها  و افراد دچار انحراف یا رکود شود.

مدرس حوزه خاطر نشان کرد: آیت الله النمر با روشنگرهای خود، خاکستر ظلم ها و ستم های آل سعود و مستکبرین کنار را کنار زد  و چهره واقعی آنان را به مردم نمایاند.

 مدیر مدرسه علیمه سفیران هدایت قزوین با اشاره به ضرورت آگاه سازی افکار عمومی جهان، گفت: باید مسئولین، آحاد و گروه های مختلف جوامع اسلامی در برابر این حرکت دولت عربستان به پا خیزند، چرا که از لحاظ دینی ما وظیفه داریم تا در برابر ظلم ظالم و دفاع از مظلوم در هر نقطه از جهان که باشد به پا خیزیم و صدای مظلومیت مظلوم را به گوش همه جهانیان برسانیم.

حجت الاسلام عبداللهی در پایان یادآور شد: اگر در برابر ظلم ظالمان به پا نخیزیم، مستکبرین بر ظلم خود خواهند افزود، چرا که آنها در مرحله ای ما را با کارهایشان آزمایش می کنند تا ببینند عکس العمل ما چیست و اگر سستی از ما مشاهده کنند، بر ظلم خود می افزایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha