یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
دستغیب

عضو خبرگان رهبری دفاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را از ویژگی های حضرت آیت الله مکارم معرفی کرد و گفت: در جریان فتنه 88 مواضع صریح ایشان در دفاع از رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی برای مردم حجت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، پیش از ظهر امروز در دیدار علما و روحانیون استان فارس با آیت الله العظمی مکارم شیرازی، گفت: شیراز مهد پرورش فرزانگان، علما و فقها و مفاخر بزرگی بوده است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به خدمات حضرت آیت الله مکارم به جهان تشیع خصوصا ایران اسلامی و به ویژه استان فارس، تصریح کرد: ایشان از مصادیق کسانی هستند که عمر شریف خود را برای ترویج و نشر علوم اهل بیت(ع) صرف کرده و ازبزرگان استان فارس هستند که به اسلام خدمت می کنند.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با اشاره به همراهی حضرت آیت الله مکارم با امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: حمایت همه جانبه ایشان از نظام اسلامی نشان دهنده حضور روحانیت شیعه و حوزه های علمیه در صحنه های مختلف است.

وی، دفاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را از ویژگی های حضرت آیت الله مکارم معرفی کرد و یادآور شد: در جریان فتنه 88 مواضع صریح ایشان در دفاع از رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی برای مردم حجت بود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha