یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
5

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان خوزستان گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا در راستای حفظ از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم تا خدایی ناکرده بار دیگر دشمن مستکبر به خود اجازه حمله به خاک و آب این کشور را ندهد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه  استان خوزستان، در دیدار با خانواده شهدای روحانی اهواز، با بیان این که وظیفه امروز ما ادامه راه شهداست، گفت: شهدا باید الگوی جوانان این مرز و بوم باشند، نباید مسؤولان فرهنگی جامعه، تنها اکتفا به بیان چند جمله کرده و باید به معنای واقعی کلمه این شعار عملی شود.

وی با بیان این که تشییع شهدای گمنام یکی از راه های مؤثر آشنایی و آشتی جوانان با شهداست، تصریح کرد باید پیشانی و دستان رزمندگانی که در ستاد جستجوی کمیته مفقودین در حال کشف پیکر مطهر شهدای گمنام هستند را بوسید که این گونه جامعه را مطهر به حضور شهدای گمنام کرده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان خوزستان،با بیان  این که  شهدا احیاگر فرهنگ عاشورایی هستند، گفت: شهدا با تأسی از مولا و سرور خود اباعبدالله الحسین(ع) راهی کارزار جنگ تحمیلی شده و عباس گونه و حسینی وار در برابر یزید زمان مقابل و ایستادگی کردند.

حجت الاسلام کلاه کج، با تأکید بر ضرورت تبیین راه و سیره شهدا برای جوانان، خاطرنشان ساخت: به یقین هرچه آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با سیره شهدا آشنا شوند، توان و عزم بیشتری برای مقابله با هوای نفس و دوری از لغزش ها پیدا می کنند.

وی با اشاره به این که شهدا مظهر عزت و افتخار نظام قدرتمند ایران هستند، اظهار داشت: همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم تا خدایی ناکرده بار دیگر دشمن مستکبر به خود اجازه حمله به خاک و آب این کشور را ندهد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در پایان آماده کردن جوانان برای جنگ با دشمن را از مهمترین وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد: امروز آماده کردن جوانان برای مقابله با جنگ دشمن که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «جنگ امروز، جنگ نرم فرهنگی است»، از مهمترین وظایف مسئولان فرهنگی جامعه به ویژه حوزه های علمیه است که در این راستا طلاب و روحانیان نقشی کلیدی ایفا می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha