چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 343309
۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
حجت الاسلام مهدوی امین

حوزه / مدير كل تبليغات اسلامي استان لرستان گفت: امروز تلاش فرهنگ غربي براي گسترش فرهنگ بي اصيل خود در جوامع اسلامی را بايد جدي گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعيد مهدوي امين در همایش سبك زندگي اسلامي ايراني كه امروز در سالن همايش جهاد كشاورزي خرم آباد، برگزار شد، با بیان اين كه امروز فرهنگ غرب تمام تلاش خود را براي دين گريزي جوانان در جوامع اسلامی و همچنين تغيير سبك زندگي اسلامي بكار گرفته‌اند گفت : در اين خصوص بايد دستگاهها و متوليان فرهنگي در جامعه بيش از گذشته اين موضوع را در برنامه‌هاي خود قرار دهند و تلاش كنند كه با برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي اجتماعي بخشي از هويت فراموش شده جامعه و سبك زندگي اسلامي ايراني را به جامعه باز گردانند.

 وي با اشاره به اين‌كه 20 روز پس از نامگذاري امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي رهبر معظم انقلاب، ستاد پيگيري شعار سال در استان با همت نماينده ولي فقيه در استان لرستان شکل گرفت، بیان داشت: 26 دستگاه و نهاد اجرايي در استان لرستان نيز با ارائه فعاليتهاي خود در قالب آثار نمايشگاهي در تحقق اين مهم تلاش كردند.

مهندس بازوند، استاندار لرستان نيز با اشاره به اين‌كه برگزاري اين همايشها در نهايت بايد با يك خروجي كه همان تغيير نگرش افراد نسبت به سبك زندگي است منجر شود گفت : اصلاح سبك زندگي در نهايت منجر به پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي اصلاح الگوي مصرف و مديريت جهادي نيز مي شود.

 دهقاني، مدير علمي اين همايش و رييس جهاد دانشگاهي استان لرستان نيز در پايان گفت : از 125 مقاله رسيده به دبيرخانه اين همايش 5 مقاله به عنوان برگزيده تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha