شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت‌الاسلام رجبی

حوزه/ قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: اوایل انقلاب شبهاتی که از سوی مارکسیست ها و منافقین مطرح می شد، رو بنایی بود، اما امروز شبهات، مسائل زیربنایی امت اسلام را نشانه رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی، امروز در آیین افتتاح طرح ولایت، در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه قم  اظهارداشت: طرح ولایت در راستای رفع نیاز های جامعه اجراء می شود، چرا که ما باید متناسب با تحولات روز ، به آسیب ها، تهاجمات و  شبهات جدید و متنوع پاسخ دهیم.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: در اوایل انقلاب شبهاتی که از سوی مارکسیست ها و منافقین مطرح می شد، روبنایی بود، اما  امروز  شبهات، مسائل زیربنایی امت اسلام را نشانه رفته و  این حرکت( طرح ولایت) توانست در حد بضاعت با این جریان مقابله کند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این که دشمن امروز می داند کجا را هدف قرار دهد، افزود: اگر غافل باشیم و  شبهاتی که وارد می کنند، مبانی ما را سست کند، بدون شک همه روبناها را متزلزل می سازد.

وی بیان داشت: آنچه در طرح ولایت به صورت یک نظام مدوّن مطرح و مورد توجه می باشد، از زیربنایی ترین مسائل نظام تا بالاترین آن را تشکیل می دهد و مورد بحث، بررسی و پژوهش قرار می گیرد.

قائم مقام موسسه امام خمینی در پایان خاطرنشان کرد: اگر طلاب و فضلای حوزه به عنوان مبلغین علوم و معارف دینی در قالب این طرح مورد آموزش قرار بگیرند و به سلاح پاسخ به شبهات مسلح شوند، مسیر گسترده ای برای بسط و گسترش حقایق ناب اسلامی و ترویج معارف حقه جعفری فراهم خواهد شد.

انتهای پیام   17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha