یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تلبس طلاب

حوزه/ مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه، از برگزاری دوازدهمین اردوی فرهنگی زیارتی طلاب تازه ملبس شده کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام مجید شریفی، با اشاره به  اینکه دفتر امور تربيت اخلاقی معاونت تهذیب، طرح‏هايی را در زمينه ترويج و توسعه فرهنگ دينی، برنامه ریزی کرده و در دست اجرا دارد،افزود: يكی از برنامههايی كه با پيگيری واحدهای مختلف معاونت تهذيب و مركز فنآوری اطلاعات حوزه به ثمر نشسته است سامانه جامع تلبس است كه طلاب سراسر كشور كه مايل به ثبت نام برای تلبس هستند، با اين طرح و با ثبت نام در آن از حضور مستقیم در مراكز اداری حوزوی در قم و شهرستانها، معاف شده و به راحتی می توانند از هر گوشه کشور نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه، با اشاره به روند  ملبس شدن طلاب گفت: معاونت تهذیب در راستای حمایت و تشویق طلاب برای امر مقدس تلبس، و تکریم خانوادهای آنان، هدیه ای را در قالب سفر به مشهد مقدس برای طلابی که موفق به اخذ مجوز تلبس می گردند، در نظر گرفته است.

حجت الاسلام شریفی، تصریح کرد: این اردو سه روز بوده و در آن  برنامه های مختلفی برای طلاب در راستای  ارتقای سطح معنویت ، آسیب شناسی مسایل روز و آشنایی با مهارت های زندگی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه، این اردو در حال حاضر برای طلابی که از سال گذشته موفق به امر تلبس شده اند برگزار می گردد، خاطرنشان ساخت: تاکنون11 دوره از این اردوی فرهنگی ، زیارتی برگزار شده و در هر دوره بالغ بر 100 خانواده حضور یافته اند.

این مقام مسئول، یادآور شد: دوازدهمین اردوی زیارتی  طلاب تازه ملبس شده از بعد از ظهر 16 بهمن ماه کار خود را در مشهد مقدس آغاز  می نماید.

وی با بیان اینکه در این دوره طلاب و  خانواده های آنان از حضور اساتید توانمند و برجسته حوزوی کشور بهره مند خواهند شد، اذعان داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ، در این دوره طلابی از استانهای گیلان ، تهران و قم حضور خواهند داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha