چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اقتصادی تصریح کرد: اگر می خواهیم به استقلال حقیقی به ویژه در عرصه اقتصادی دست یابیم، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور است.

حجت‌الاسلام و المسلمین معصومی‌نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه عده ای به غلط فکر می کنند که همه مشکلات اقتصادی فعلی ما با ارتباط با غرب و آمریکا و مذاکره حل می شود در حالی که این یک اشتباه بسیار استراتژیک و خطرناک است.

وی همچنین افزود: به تعبیر رسای رهبر معظم انقلاب، دشمن، دشمن است و دست از دشمنی خود برنمی دارد و لذا ما باید برای غلبه بر مشکلات و محدودیت ها به اقتصاد درون زا و مقاومتی توجه کنیم و قابلیت ها و توانمندی های خود را به فعلیت برسانیم.

این اقتصاد دان حوزوی با تاکید بر این که اقتصاد مقاومتی ، کشور را در برابر تهدیدات دشمن واکسینه می سازد، خاطرنشان کرد: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی ضمن بسیج امکانات و فرصت های خودمان نقاط ضعف را آسیب شناسی و مرتفع می کنیم و آن گاه در برابر دشمن، قدرت ایستادگی افزون تری خواهیم یافت.

وی همچنین یادآور شد: با وجود ملت بزرگ و با اراده ای چون ملت ایران و مهم تر از آن توکل بر خدای متعال و توسل بر اهل بیت(ع) دشمن نمی تواند کشور ما را از پا بیندازد، بلکه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی که منبعث از مبانی دینی، خواهیم توانست بر مکر و حیله و فشار دشمن پیروز شویم.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha