چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
مهدی طائب

حوزه/ رئیس قرار گاه عمار گفت: هیچ ابرقدرتی نمی تواند قدرت فرا منطقه ای ایران اسلامی را ازبین ببرد و این هم نیازمندبه شرائطی مانند اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی است،

به گزارش خبر­گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، عصر امروز در سلسله نشست بصیرت که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه  قم برگزار شد، شرائط جامعه را بسیار حساس و  دشوار توصیف کرد و افزود:  امروز در دنیا شاهد جراحی بزرگی هستیم که درحال به وقوع پیوستن هست و بیش از هرکشوری، بار  این جراحی روی کشور ایران است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که درجهان در حال وقوع است اصلا شباهتی به سالهای گذشته ندارد و قابل مقایسه نیست. در گذشته آمریکا جرأت مخالفت با اسرائیل را نداشت، ولی امروز بوی فتنه و اختلاف بین غرب و اسرائیل بلند است و در درورن آمریکا هم اختلافاتی بین دولت و کنگره وجود دارد.

رئیس قرار گاه عمار افزود: امروز جبهه های مختلفی در برابر غرب مانند انصارالله در یمن، تغییر مدیریت در عربستان سعودی، پیروزی های نیروهای حزب الله در سوریه و عراق، به تحلیل رفتن قدرت تهاجمی تروریست ها در حال شکل گیری و به وقوع پیوستن است و برهم زدن  این موازنه را به  ایران نسبت می دهند.

این کارشناس فرهنگ وسیاسی  اظهار داشت: اگر قدرت فرامنطقه ­ای ایران نبود، قطعا اثری ازکشورهای مانند سوریه و عراق وجود نداشت. این قدرت ایران است که موازنه را درمنطقه به هم زد. لذا دشمن برای به هم زدن این قدرت و موازنه دو حرکت تهاجم به فرهنگ و اقتصاد را به شدت دنبال می­ کند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب ابراز­داشت:  اگر فرهنگ ایثار و مقاومت فراموش نشود و اقتصاد کشور  خوب باشد؛ هیچ ابرقدرتی نمی تواند قدرت فرا منطقه ای ایران اسلامی را ازبین ببرد و این هم نیازمندبه شرائطی مانند  اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، مقاومت مردم و به خصوص مسؤلان کشور در برابر تحریم ها و فشارهای دشمن و آگاهی دادن به نوع تهاجم دشمن علیه دو موضوع بسیار مهم و حیاتی اقتصاد و فرهنگ  در جامعه است.

وی خاطر نشان ساخت: اگر فرهنگ و اقتصاد به چالش بیافتد و مردم  و مسؤلان  نتوانند در برابر فشارها مقاومت کنند، اوضاع کشور بسیار خطرناک می شود. امروز دشمن رسانه و فضای مجازی را به عنوان بزرگترین مخرب فرهنگ به راه انداخته است و این خود یک تهدید مسلم برای کشور است.

 رئیس قرار گاه عمار افزود:باید دشمن را به خوبی  به مردم معرفی  کرد و نقشه آنها را رصد کرد تا گرفتار نشویم.

رئیس قرار گاه عمار گفت: با تغییر گفتمان  در عرص های بین المللی،  مشکل کشور برطرف نمی شود. هر چه از خواسته های مان عقب نشینی کنیم دشمن قوی تر می شود . برای اینکه در موضع قدرت بمانیم باید اقتصاد مقاومتی را در دورن درست کنیم و بر قدرت و نیروی درونی خود اعتماد و باور داشته باشیم.

انتهای پیام: 40/313

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha