دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 346304
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
هوشنگ بازوند - لرستان

حوزه/ استاندار لرستان با تاکید به این که باید از ظرفیت ها و توانمندی جوانان در رفع چالش های پیش رو استفاده شود، گفت: باید روح جوانمردی و از خودگذشتگی در جامعه پر رنگ تر شود و به فرهنگ عمومی تبدیل گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از خرم آباد، هوشنگ بازوند، امروز در جشنواره فعالیت های خود جوش جوانان مومن و انقلابی لرستان، گفت: جوانان باید فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

استاندار لرستان با با تاکید بر لزوم الگو گیری جوانان امروز از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، ابراز داشت: از جوانان انتظار می رود با نهادینه کردن فرهنگ خود باوری همانند جوانان 8 سال دفاع مقدس بتوانند به فعالیت های خود رنگ و بوی خدایی ببخشند.

وی بر لزوم احیای ارزش ها تاکید کرد و افزود: امروز باید روح جوانمردی و از خود گذشتگی همانند گذشته در جامعه پر رنگ تر شود و به فرهنگ عمومی تبدیل گردد.

بازوند با اشاره به این که فرهنگ شهادت و ایثار سرمایه عظیم جامعه است و باید از این سرمایه به خوبی محافظت کنیم، بیان داشت: جوانان امروز باید اهداف خالص جوانان اوایل انقلاب و دفاع مقدس را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و این ارزش ها را به نسل بعدی جامعه منتقل کنند.

استاندار لرستان با تاکید به این که باید از ظرفیت ها و توانمندی جوانان در راستای رفع چالش های پیش رو استفاده شود، ابراز داشت: برای توسعه استان لرستان باید از نظرات، پیشنهادات و توانمندهای جوانان استفاده شود.

وی در پایان  با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، زمینه لازم برای فعالیت های فرهنگی جوانان فراهم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha