پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت‌الاسلام رضا حسینی - امام جمعه گراش

حوزه/ سران عربستان در یک باتلاق بزرگ سیاسی فرو رفته و در صورت اعدام شیخ نمر، نفرت شدید جهانی علیه آل سعود بر انگیخته می شود و آینده ی بسیار بدی را برای آنان رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به طرح مسئله اعدام شیخ نمر از سوی حکومت عربستان، اظهار کرد: سران عربستان در یک باتلاق بزرگ سیاسی فرو رفته. آنها می خواستند اختلافات داخلی خود و جنگ بر سر قدرت را با دخالت نظامی در کشور یمن و کمرنگ جلوه دهند.

وی با اشاره به ای که عزل و نصب ها در دولت سعودی به منزله زلزله سیاسی در خاندان آل سعود می باشد، ابراز داشت: عربستان دارای یک حکومت متزلزل است و تمام اقدامات اعم از حمله به کشور یمن و اعدام شیخ نمر، جنبه پوششی دارد.

این مبلغ بین المللی تصریح کرد: حکومت آل سعود با این اقدام می خواهد از منجلابی که در آن فرو رفته، بیرون آید و بر  روی اختلافات شدید خاندان آل سعود سرپوش بگذارد و افکار عمومی را منحرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به پیامدهای اعدام شیخ نمر اشاره کرد و گفت: آل سعود می خواهد با این گونه اقدامات، نهضت تشیع را خاموش کند. ولی تاریخ خلاف این را می گوید، و لذا در صورت اعدام شیخ نمر، نفرت شدید جهانی علیه آل سعود بر انگیخته می شود و آینده ی بسیار بدی را برای آنان رقم خواهد زد.

امام جمعه گراش با تاکید با اشاره به رشد روز افزون تشیع در جهان، تصریح کرد: قطعا شیعه در یک افق بسیار روشن تر و اقتدار قوی تر در کل جهان ابراز اندام خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: جنایات آل سعود بر کسی پوشیده نیست و آنان نمی توانند با اعدام شیخ نمر به اهداف پلید خود برسند، بلکه روز به روز منفورتر خواهند شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha