شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
بانوان مبلغه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: حوزه علمیه خواهران از جمله مراکز مؤثر در فر هنگ و رفتار جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام علی غفاری در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه  که در قم برگزارشداظهارداشت : مازندران به دلیل توریستی بودن، استانی 3 میلیون نفری نیست، بلکه استانی 20 میلیونی است، زیرا مسافرانی که به این منطقه ورود پیدا می‌کنند، آورده‌های فرهنگی و اثرگذار به همراه خواهند داشت.

وی ادامه داد: کسانی که مقیم یک استان هستند، یک فرهنگ تعریف شده خاصی برای خود دارند که می‌توان برای آنان برنامه‌ریزی کرد و این یک تهدید نیست؛ اما فرهنگ‌های وارداتی و بعضا زباله‌های فرهنگی که از سراسر کشور و حتی دنیا وارد استان می‌شود یک تهدید جدی برای مازندران است، از این رو باید برنامه ویژه برای آن داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان این‌که حوزه علمیه خواهران از جمله مراکز مؤثر در فرهنگ و رفتار جامعه است، اظهار کرد: امسال استقبال از مدارس علمیه خواهران در مازندران همانند سال‌های گذشته خوب بوده و نزدیک به 1000 نفر متقاضی ورود به حوزه را داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام غفاری افزود: مرکز خدمات در مدت فعالیت خود توانسته وضعیت معیشتی طلاب را بهبود بخشیده و عزت طلاب را حفظ کند.

وی گفت: با توجه به عزم و همت والایی که در مرکز خدمات جهت فراهم‌کردن امکانات رفاهی برای طلاب وجود دارد؛ امیدواریم جهت بهره‌مندی بهتر طلاب از سواحل دریای مازندران، یک مجتمع فرهنگی رفاهی همانند سایر ارگان‌ها با همکاری مرکز خدمات ساخته شود.

انتهای پیام   313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha