پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ جانشین نمایندگی ولی فقه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) اولین کاری که کرد این بود روحیه ی استکبار ستیزی را در مردم نهادینه و انقلابی در ارزش ها و دگرگونی در الگوهای جامعه و نسل جوان ایجاد کرد.

 به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی امشب  در  مراسم بزرگداشت 175 شهید غواص و  طلبه مبلغ  شهید حجت الاسلام مهدی مطلبی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک مهدیه قم اظهارداشت: در راس همه ارزشها و آموزه هایی که دین مبین برای ما روشن کرده روحیه جهای و شهادت طلبی است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: آنچه یقین داشته باشیم شهادت پایان راه و ناکام شدن نیست، بلکه رسیدن به سر منزل مقصود و همان قرب الی الله می باشد.

وی با بیان اینکه همیشه باید دعا کنیم خدا عاقبت ما را ختم به خیره کند، تصریح کرد: چه بسا کسانیکه در رکاب امام و انقلاب بودند، اما امروز ، اموزه ها و اندیشه های امام و انقلاب را امروز تحریف می کنند و جزء پیاده نظام و یا سوار نظام دشمن هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: امروز دشمن از فریاد بلند امت اسلامی و بصیر ایران هراس دارد و درصدد است رگ های حیاتی انقلاب را ببرد.

حجت الاسلام  والمسلمین حاجی صادقی گفت: تحریف ارزش های دینی و تقویت روحیه رفاه طلبی به جای شهادت طلبی، تمسخر کفن پوشی، تقویت ارزش های لیبرالیی به جای ارزش های دینی و... نقطه ای است که دشمن استکباری و دیرینه انقلاب و نظام اسلامی ما با قدرت هر چه تمام هدف گرفته و از آنجایی که خداوند تنها حامی انقلاب و رهبری مظلوم مان است، 175 شهید گلگون کفن را به وطن بازمی گرداند تا دشمن بیش از گذشته ناکام بماند.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ مشکلی با فعالیت های صلح آمیز هسته ای ما ندارد، افزود: آنچه دشمن را برافروخته است، اعتقادات و باورهای دینی این امت است، دشمن به جنگ این مسأله آمده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنانش خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان ، اظهارداشت: امام امت دو رکن اساسی را برای ما به جا گذاشت، آن دو رکنی که از سوی خلف صالح او همیشه مطرح شده و آن یکی اعتماد به خدا و بی اعتمادی به استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین  حاجی صادقی افزود: امروز قبح دوستی و پیوند وابستگی با استکبار را دارند از بین می برند و همه چیز را در گرو دوستی و رفاقت با استکبار جهانی نشان می دهند و درصدند « مرگ بر آمریکا» را از این انقلاب بگیرند.

وی ادامه داد: امروز عده ای استکبار را گاو وحشی تعبیر می کنند و معتقدند ما با شاخ گاو وحشی کاری نداریم و به شیر آن فکر می کنیم و این درحالی است که بارها مقام معظم رهبری از استکبار به عنوان گرگ وحشی تعبیر کرده اند که تنها راه مقابله با آن مقاومت و ایستادگی کردن است، تنها ازراه مقابله می توان جلوی این گرگ وحشی را گرفت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: ما در همه تجمعات و سخنرانی ها گفته ایم تن به اسارت می دهیم، اما به ذلت تن نمی دهیم، باید در مقابل استکبار فقط ایستاد و لاغیر.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی خطاب به روحانیون حاضر در مراسم گفت: آنچه وظیفه و رسالت ما است، روشنگری مردم  و فریاد بر سر استکبار است، امروز در صدد هستند بانوان را به ورزشگاه ببرند یا در اولین روز ماه مبارک رمضان به کنسرت ببرند ، آیا خاستگاه انقلاب آنجاست؟

وی افزود: اگر دشمن می گوید خسته ایم بیایید قدم بزنیم هدفش این است که به مردم دنیا القا کند که این ایرانی که شما استکبار ستیزی را از او یاد گرفتید بعد از 35 سال جلوی ما کم آورده است.

حجت الاسلام المسلمین حاجی صادقی تشریح کرد :این که ما بگوییم بحث ما با استکبار بر سرمنافع است نه بر سر اصول، حرف غلطی است و بین اصول و منافع ما تقابلی وجود ندارد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: این حرف اشتباهی است که گفته شود در کشور یک اقلیت طرفدار اصول و آرمان ها هستند و اکثریت به دنبال شکم سیر و منافع خود هستند.

وی افزود: به استناد آیات قرآن دشمنان تا زمانی با شما می جنگند تا دین شما را بگیرند و دعوای ما با استکبار بر سر دین و اسلام است و انرژی هسته ای بهانه است.

حجت الاسلام  والمسلمین حاجی صادقی در ادامه گفت : دومین شرط ظهور این است که  تولی داشته باشیم و این به معنی دوست داشتن صرف نیست، بلکه معنی آن این است که هزینه های نظام ولایی را بدهیم.

وی افزود: دشمن به این مطلب رسیده امت بی ولایت برای ما خطر ندارد و امام بی امت نیز اقتدار ندارد و امت متصل به ولایت شکست ناپذیر است و اگر انقلاب ما 35 سال عمر کرده بخاطر ولایت محوری است و به دنبال این اند که نقطه اتصال امت به امامت را بزنند.

انتهای پیام 17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha