چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
حجت‌الاسلام بیات مدیر حوزه زنجان

مدیر حوزه علمیه زنجان، از برگزاری دوره روخوانی قرآن برای متقاضیان ورود به حوزه این استان خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن بیات، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های آتی حوزه علمیه استان زنجان اظهارداشت: یکی از برنامه های حوزه استان برنامه ریزی برای پذیرش طلاب جدید است .

وی افزود: در همین راستا آزمون کتبی برگزار شده و افرادی که موفق به گذراندن این  مرحله شده اند برای شرکت در دوره اختبار و تثبیت آماده می شوند.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان، با اشاره به اهمیت قرآن کریم و جایگاه آن در حوزه بیان داشت: یکی از موارد مهمی که طلاب باید به آن مسلط باشند، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است ، لذا در همین راستا برنامه های متعددی در حوزه علمیه استان زنجان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد:  قریب به دو سال است که برنامه ای نیز برای  متقاضیان ورود به حوزه در استان برگزار می گردد، بدین صورت که قبل از شروع دوره اختبار و تثبیت ، دوره ای با عنوان تعلیم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین بیات، تصریح کرد: این طرح با استقبال بسیار خوب متقاضیان ورود به حوزه  مواجه شده و افرادی که بعدها توانستند وارد حوزه شوند، در زمینه قرآن توانایی بسیار خوبی کسب کردند.

وی خاطرنشان ساخت: امسال هم این طرح برای سومین سال متوالی برای متقاضیان ورود به حوزه برگزار خواهد شد که هم اکنون در حال برنامه ریزی این دوره هستیم. 

انتهای پیام313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha