جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمودی - مدرسه مهدی موعود(عج)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) قم از برگزاری اردوی تابستانی طلاب این مدرسه، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

حجت الاسلام عبدالرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برپایی اردوی یک ماهه طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج)، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، گفت: این اردو با هدف تقویت بنیه آموزشی و تهذیبی، با محوریت برنامه های اخلاقی همچون دیدار با علما و بزرگان و با شرکت حدود 60 نفر از طلاب پایه های یک تا شش در حال برگزاری است.

 وی با اشاره به برنامه های این اردوی یک ماهه، ادامه داد: یکی از برنامه های مهم این اردو، دیدار با مراجع عظام تقلید و علما از جمله آیت الله العظمی نوری همدانی، بزرگان حوزه علمیه خراسان و ... در مشهد مقدس می باشد.

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) به برگزاری درس اخلاق در جوار بارگاه ملکوتی رضوی اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه های اردو، تقویت طرح استاد یاری است. در قالب این طرح تعدادی از طلاب واجد شرائط از میان طلاب پایه های 5 و 6 انتخاب و به آموزش طلاب  در پایه های دو تا سه اقدام می کنند. 

حجت الاسلام محمودی، برگزاری کارگاهای ادبیات،کلاس های مشاوره ای در زمینه های مختلف اخلاقی و اجتماعی، آشنایی با تاریخچه فقه و اصول و ... را از دیگر برنامه های اردوی مشهد مقدس اعلام کرد و ابراز داشت: 5 نفر از اساتید مدرسه، در این اردو حضوری فعال دارند و بر کلاس ها و کارگاه ها نظارت جدی خواهند داشت.

وی در پایان، محل اسکان طلاب شرکت کننده در اردو را مدرسه علمیه ولی عصر(عج) کرمانی های مقیم حوزه علمیه خراسان اعلام و خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این اردو به صورت گزینشی و از میان طلاب واجد شرایط انتخاب شده اند.

انتهای پیام40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha