دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیر حوزه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی به عنوان یک روحانی شجاع و والامقام، در دوران اسارت، همواره حامی و پشتیبان آزادگان و فرزندان این انقلاب در اردوگاه‌های دشمن بعثی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید موسی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در قزوین، با گرامیداشت یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی، اظهار داشت: رزمندگان شجاع و سلحشور ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و جانفشانی تا پای جان از خاک کشور و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب دفاع کردند.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما در دوران اسارت را که با سختی‌ها، مشقت‌های فراوان و شکنجه همراه بود، دوران سختی را پشت سر گذاشتند، ولی هیچ‌گاه در برابر دشمن بعثی سر تعظیم و تسلیم فرود نیاورده و با افتخار و سربلندی به میهن بازگشتند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: آزادگان در آن دوران سختی و در اردوگاه‌های مخوف صدام با تکیه بر سلاح ایمان، تقوا و توسل به ائمه اطهار (س) درس فراموش نشدنی به دشمن دادند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی تأکید کرد: آزادگان به ظاهر اسیر دشمن بودند، ولی در حقیقت آنها دشمن و طرفداران صدام را به اسارت خود گرفته بودند.

وی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی سید آزادگان کشور، ابراز داشت: ایشان به عنوان یک روحانی شجاع و والامقام، در دوران اسارت همواره حامی و پشتیبان آزادگان و فرزندان این انقلاب در اردوگاه‌های دشمن بعثی بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: این عالم بزرگوار در دوران اسارت و در میان اسرا همچون پدری بود که با اخلاق و رفتار و صحبت های حکیمانه خود حتی دشمنان را نیز تحت تأثیر قرار منش اسلامی خود قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha