چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 356814
۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
امام رضا(ع)

حوزه/ در آستانه میلاد امام رضا علیه السلام، پایگاه اطلاع رسانی اسلامی حوزه نت ۵۰۰ مطلب خواندنی را پیرامون سیره علمی و عملی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» این مطالب در قالب درختواره ای پژوهشی و شامل گزيده كتب، پرسش و پاسخ، چكيده پايان نامه، مجلات و مقالات در قالب ۱۵ بخش جهت استفاده كاربران ارائه شده است.

این گزارش می افزاید: «معرفي نور»، «فضايل و كرامات»، «زندگاني و دوره امامت»، «شهادت»، «آموزه‌ها و آثار»، «سيره حضرت»، «شاگردان» و «بركات حضور امام رضا (ع) در ايران»،«زيارت امام»، «امام و پرسش ها»، «تاريخچه اماكن مربوط به امام»، «امام در آينهٔ هنر و ادب»، «كتاب و كتاب شناسي حضرت»، همچنين «امام رضا (ع) در رسانه و اينترنت» از جمله بخش های این درختواره می باشد.

این گزارش حاکیست، علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به اين دانشنامه مناسبتی بخش های دیگری  از جمله؛ «علمای مدفون در جوار حرم رضوی»، «حضور امام زادگان در ايران»، «گسترش تشيع در ايران»، «وضعيت خاص شيعيان و ويژگي امامت امام (ع) »، «سفر حضرت به خراسان»، «علماء خراسان»، «فرزندان امام (ع) »، «سادات رضوي»، «ولايتعهدي»، «امام و خلافت» را مورد مطالعه قرار دهند.

برای بهره بیشتر کاربران می توانند از نشانی اینترنتی ذیل استفاده کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/Subjects/4928

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha