شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
 طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در جمع بانوان طلبه یزدی تأکید کرد : خانواده ها بخش مهمی از جمعیت را تشکیل می دهند و بانوان طلبه می بایست بتوانند با کنکاش نیازهای مذهبی و فرهنگی خانواده ها، آموزه های دینی را به آنها انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، دکتر محمد علی طالبی، در جمع مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران یزد، اظهار کرد : یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم سازی زمینه علم آموزی بانوان در جای جای ایران اسلامی است

وی تصریح کرد : به برکت انقلاب اسلامی، زنان جامعه تا کسب رتبه های بالای علمی و دانشگاهی پیش رفته و اعتماد جامعه و خانواده ها به علم اندوزی بانوان و دختران افزایش یافته است و قابل مقایسه با با قبل از انقلاب نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ادامه داد: یکی از جلوه های درخشان حضور بانوان در انقلاب اسلامی، تأسیس مدارس علمیه خواهران و حضور آنان در عرصه های مختلف است که باعث رفع خلأهای موجود در جامعه شده است.

دکتر طالبی با اشاره به این که بانوان نیمی از آمار جمعیتی کشور را تشکیل می دهند، تصریح کرد : خانواده ها بخش مهمی از جمعیت را تشکیل می دهند و بانوان طلبه می بایست بتوانند با کنکاش نیازهای مذهبی و فرهنگی خانواده ها، آموزه های دینی را به آنها انتقال دهند.

وی تأکید کرد : اهمیت وجود مدارس علمیه خواهران با توجه به مسایل بانوان بیش از مدارس علمیه برادران نیازمند توجه است که گسترش خوبی را در سطح استان شاهد هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، ارتقای سطح کیفی حضور بانوان طلبه و توانمندی آنان در رفع نیازمندی های علمی و مذهبی را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: شاهد جامعه ای سالم مبتنی بر ارزش های رفتاری و دینی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha