شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
رضا دهقانی نژاده معاون تهذیب حوزه یزد

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد گفت: عصر امروز امتحان پایانی یازدهمین دوره آشنایی با اهداف روحانیت ویژه متقاضیان دائم تلبس در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد در گفتگو با خبرنگار«حوزه» از یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه یازدهمین دوره آشنایی با اهداف روحانیت ویژه متقاضیان دائم تلبس طی روزهای چهارشنبه  و پنجشنبه 11  و 12 شهریورماه  و چهارشنبه 18 و پنجشنبه 19 شهریورماه 94 در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد، عصر امروز امتحان پایانی این دوره با حضور 18 طلبه برگزار شد.

وی ادامه داد: کسانیکه موفق شوند در این امتحان حدنصاب لازم را کسب کنند می توانند هفته آینده در مصاحبه حضوری شرکت و در صورت قبولی با برنامه ریزی های انجام شده در روز عید غدیر ملبّس شوند.

حجت الاسلام دهقانی نژاد ،گفت: پیش بینی ما این است از این 18 نفری که در یازدهمین دوره آشنایی با اهداف روحانیت شرکت کرده اند، قریب به 10 نفر آن ها در روز عید غدیر خم طی مراسمی که در کنار ضریح امامزاده جعفر یزد برگزار می شود ملبّس شوند.

وی هم چنین یادآورشد: عصر دیروز طی مراسمی که با حضور طلاب مدارس علمیه امام(ره)، شفیعیه، مصلی و خان در بیت حجت الاسلام و المسلمین آیت اللهی امام جمعه موقت استان یزد برگزار شد «سید مصطفی آیت اللهی» یکی از سربازان امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) ملبّس شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: مراسم تلبس «سید مصطفی آیت اللهی» توسط حجت الاسلام و المسلمین آیت اللهی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha