جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
محمد مختار جمعه

حوزه/ وزیر اوقاف مصر گفت: تمام سازمان های تروریستی منطقه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای اسرائیل کار می کنند؛ چرا که اگر هرج و مرج کنونی در منطقه نبود، اسرائیل جرات نمی کرد متعرض مسجد الاقصی شود و اگر این گونه نیست کسانی که به دروغ خودشان را یاوران بیت المقدس می خوانند اکنون کجا هستند؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر روز گذشته پس از مراسم ادای سوگند در مقابل رئیس جمهور مصر، متعهد شد تمام تلاش خود را برای نشر اسلام صحیح و مبارزه با افراطی گری و فعال سازی مساجد به کار بگیرد.

وی در سخنان خود خاطر نشان کرد مصر تجاوز اسرائیلی ها به مسجد الاقصی را به شدت محکوم می کند و از جامعه بین الملل می خواهد در برابر این تجاوزهای پی در پی اسرائیلی ها موضع گیری کند؛ چراکه این تجاوز ها می تواند تمام منطقه را منفجر سازد و به درگیری بکشاند.

وزیر اوقاف مصر گفت: تمام سازمان های تروریستی منطقه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای اسرائیل کار می کنند؛ چرا که اگر این هرج و مرج در منطقه نبود، اسرائیل جرات نمی کرد متعرض مسجد الاقصی شود و اگر این گونه نیست کسانی که به دروغ خودشان را یاوران بیت المقدس می خوانند اکنون کجا هستند؟

* تمام سازمان های تروریستی دشمنان بیت المقدس هستند

وی تاکید کرد: تمام سازمان های تروریستی و مزدوران آنها دشمنان بیت المقدس هستند و هیچ اعتقادی به قداست این مسجد و اسلام صحیح ندارند. آنها وبال گردن اسلام و مسجدالاقصی هستند و یاوران مسجد الاقصی نیستند. آنها مزدور و خائن هستند و برای تخریب دین ایجاد نا امنی در منطقه به سود دشمن صهیونیستی و قدرت های استعماری اجیر شده اند.

مختار جمعه افزود: وزارت اوقاف مصر با تمام قدرت در برابر گروه های تروریستی و افراطی خواهد ایستاد و مانع فعالیت تبلیغی آنها در مصر خواهد شد و برای مبارزه فکری و فرهنگی با این اندیشه تلاش خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha