یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن در تلاش است تا مردم را نسبت به دین بی تفاوت کرده، به بدنه نظام نفوذ کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، در حاشیه سفر خود به اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» پیرامون نفوذ فرهنگی دشمن در کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان مختلفی که داشتند، این موضوع را گوشزد کردند که دشمن در پشت صحنه برجام چه از طریق فرهنگی و چه راه های دیگر، میخواهد به داخل کشور نفوذ کند.

وی افزود: دشمن حتی به دنبال این است که در مراکز تصمیم گیری و مهم کشور نفوذ پیدا کرده و از فرماندهان و دانشمندان ما اطلاعات کسب کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، در ادامه راهکار مقابله با این نفوذ را، تغییر رفتار دانست و در تشریح آن عنوان کرد: اسلام، محرک انقلاب اسلامی بود و  امروز باید تغییر رفتار یعنی تلاشی صورت بپذیرد تا مردم دست از اسلام برندارند، امری که دشمن در پی آن بوده، لذا در تلاش است تا  مردم را نسبت به دین بی تفاوت کند.

وی ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری میفرمایند که نفوذ فرهنگی مهم تر و خطرناک تر از نفوذ سیاسی و اقتصادی است، به این معناست که نفوذ سیاسی و اقتصادی قابل جبران است ولی به این دلیل که سیاست و اقتصاد ما تابع فرهنگ است، نفوذ فرهنگی منجر به خطر بزرگی در کشور می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی از اقتصاد مقاومتی صحبت می شود یعنی خود را از درون، مطابق فرهنگ اسلام مقاوم و از دشمن بی نیاز کنیم.

وی افزود: دشمن در پس پرده برجام می خواهد نفوذ گسترده ای به داخل کشور داشته باشد و دغدغه رهبری این است که جلوی این نفوذ از جمله نفوذ فرهنگی گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha