شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 21, 2024
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه

حوزه/ مدیر جدید حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، با حضور معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور و مسئولین حوزوی و استانی، معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، با حضور علما، فضلاء، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور، نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین استانی، روحانیون، اساتید و طلاب، صبح امروز، در حسینیه مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور در سخنانی، با تاکید بر ضرورت شتاب بخشی به تحول در حوزه، تاسیس و توسعه حوزه های شهرستان ها را یک فرصت دانست و گفت: تربیت یافتگان حوزه، سربازان امام عصر(عج) به شمار می روند که از کیان اسلام و مکتب اهل بیت(ع) صیانت کرده و پاسدار دیانت مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و رئیس شورای حوزه استان نیز سخنران بعدی این مراسم بود که با تقدیر از تلاش ها و خدمات مدیر سابق حوزه استان، مدیر جدید را فردی لایق و دلسوز حوزه خواند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تلاش در راستای تعالی و پویایی بیش از پیش حوزه های علمیه، خواستار همکاری مسئولین حوزه استان، مدیران مدارس و اساتید با مدیر جدید حوزه استان شد.

 در ادامه این مراسم، لوح تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی، مدیر سابق حوزه استان و حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، مدیر جدید، توسط حجت الاسلام موسوی به نمایندگی از شورای حوزه استان قرائت شد.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی، مدیر سابق حوزه آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد و فعالیت های حوزه استان در دوران تصدی خود ارائه داد و در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین محمدی، مدیر جدید برنامه های خود را تشریح خواهد کرد.

 در این مراسم همچنین از تلاش های حجت الاسلام حمید مقدم، در دوران تصدی معاونت آموزش و مسئولیت دفتر    بر نامه ریزی و نظارت حوزه آذربایجان غربی که به دلیل ادامه تحصیل در حوزه علمیه قم، استعفاء داده است، تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha