چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید علی فضل الله

حوزه/ سید فضل الله گفت: حوادثی که این روزها در قدس و مسجد الاقصی رخ می دهد، چالشی واقعی برای امت عربی و اسلامی است که متاسفانه توجهی به مساله فلسطین ندارند و چه بسا برخی از آنها نیز از ملت فلسطین خسته شده باشند و به طور کلی از حمایت آنها دست کشیده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین با حجت الاسلام والمسلمین سید علی فضل الله دیدار کردند.

سید علی فضل الله در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت تقویت نیروهای داخلی فلسطین گفت: فلسطین می تواند انتفاضه ای جدید را رقم بزند و ملت های عربی و اسلامی را از این خواب غفلت بیدار نماید.

وی افزود: آنچه این روزها در قدس و مسجد الاقصی رخ می دهد، چالشی واقعی برای امت عربی و اسلامی است که متاسفانه توجهی به مساله فلسطین نداشته و چه بسا برخی از آنها نیز از ملت فلسطین خسته شده باشند و به طور کلی از حمایت آنها دست کشیده اند.

سید فضل الله گفت: ملت فلسطین به جایی رسیده که باید مشکل خود را به تنهایی حل کند، چون در میان مسلمانان هیچ صدایی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به گوش نمی رسد و متاسفانه شاهد این هستیم که لشکرهای کشورهای اسلامی بر جنگ های داخلی متمرکز شده است.

وی افزود: در حال حاضر بهترین کار این است که جبهه داخلی فلسطین را تقویت کنیم تا جلوی سرکشی صهیونیست ها را بگیرد.

فضل الله از ملت های عربی و اسلامی خواست به مسئولیت خود در برابر فلسطین عمل کنند که اگر فلسطین سقوط کند تمام امت سقوط خواهد کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha