جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام میردامادی- حوزه اصفهان

حوزه/ امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که براساس شواهد و قرائن، خطر آل سعود از صهیونیست ها بیشتر است، گفت: آل سعود لباس خادمین الحرمینی را بر تن کرده، اما به مسلمان کشی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، شامگاه یک شنبه در مراسم گرامیداشت حجاج جانباخته حادثه تلخ منا، در مسجد سید اصفهان، با اشاره به این که براساس شواهد و قرائن، خطر آل سعود از صهیونیست ها بیشتر است، ابراز داشت: درحقیقت آل سعود دشمن شماره یک اسلام ناب محمدی که تجلی آن در مکتب شیعه است، می باشد؛ خباثت ها و دشمنی های آل سعود نسبت به شیعه و اسلام ناب در روزهای اخیر به خوبی بر همگام مشخص شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فاجعه منا که حاصل بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود بود، گفت: آل سعود لباس اسلام و خادمین الحرمینی را بر تن کرده و شعار پیروی از پیغمبر(ص) را سر می دهد، اما به مسلمان کشی می پردازد.

وی با بیان این که آل سعود قریب به 80 سال است که در منطقه، تخم نفاق و  دو دستگی را میان  کشورهای اسلامی می پاشد، خاطرنشان کرد: آل سعود از روز نخست کلنگ خود را برای ویران کردن آثار اسلام آماده کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی، آل سعود شیعه را مشرک و زیارت  ائمه معصومین(ع) را شرک می خوانند، گفت: یکی از اهداف بزرگ آل سعود آن است که حرف و سخنی و حتی آثاری از ائمه معصومین و اهل بیت(ع) نباشد.

وی تاکید کرد: ولایت و دوستی اهل بیت(ع) چه در زمان حیاتشان و چه در زمان پس از حیاتشان توسط شیعه عاملی است که دشمنان اسلام ناب همواره درصدد کم رنگ آن را داشته اند و گرفتن این عامل را زمینه ساز سقوط و شکست شیعه می دانستند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: دشمنان اسلام ناب به این نتیجه رسیده اند که شیعه تا زمانی که دارای دو بال سرخ حسینی و سبز مهدوی است شکست نمی خورد.

وی در پایان، زبان قدرت و زور را تنها زبانی دانست که آل سعود آن را می فهمند و لحن فرمایش رهبر معظم انقلاب از موضع قدرت خطاب به آل سعود را اقدامی مناسب و به موقع عنوان کرد و گفت: اگر شجاعت این رهبر حکیم و دلیر نبود آل سعود چنان بی حیا و بی رحم بود که حتی یک جنازه از حجاج جانباخته را به ایران تحویل نمی داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha