دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه / امام جمعه پلدختر گفت:پیروی از ولایت تنها راه خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری امروز در جمع مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش افزود:انقلاب اسلامی انقلابی نشأت گرفته از انقلاب عاشوراست و به دنبال احقاق حق و براندازی ظلم بوده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال همچون سالهای گذشته پرشورتر برگزار می شود بیان داشت:۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار ستیزی و روز ملی و ارزشی برای امت اسلامی و انقلاب ایران است.

امام جمعه پلدختر، با اشاره به اینکه دانشجویان پیرو خط امام و رهبری در این روز با شکستن هیمنه ی استکبار و قطع دست طمع امریکا و استکبار جهانی به جهانیان نشان دادند که همواره در دفاع از ارمانهای انقلاب اسلامی آماده ی جانفشانی هستند تصریح کرد: ۱۳ آبان روز بیداری ملت مبارز ایران اسلامی در مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام سوری، در پایان با بیان اینکه ابرو و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت رهنمودهای امام راحل ره ،درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی حاصل شده است خاطر نشان کرد:مبارزه با ظلم مبارزه ای است که هرگز پایان نمی پذیرد و بزرگترین هدف قیام عاشورا مبارزه با ظلم یاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha