چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
بانوان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری آزمون مرحله مدرسه ای المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه خواهران این استان در ۱۴ آبان ماه جاری خبر داد.

اکرم مهرابی، در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، در خصوص جزئیات برگزاری این آزمون گفت:هفتمین دوره المپیاد علمی سطح ۲ و سومین المپیاد علمی سطح ۳ در گرایش های فقه و تفسیر ویژه طلاب با شرکت افراد متقاضی در مدارس برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام شرکت طلاب برای حضور در المپیاد علمی هم اکنون در مدارس آغاز شده است افزود: افراد متقاضی می توانند برای ثبت نام به واحد آموزشی مدارس خود مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه افراد برگزیده المپیادهای علمی طلاب در مرحله ی کشوری از امتیازات آموزشی و تحصیلی برخوردار می شوند تصریح کرد:طلاب برگزیده مرحله  ی کشوری می توانند بدون گذراندن آزمون در سطح ۳ حوزه ادامه تحصیل دهند.

مهرابی با تاکید بر اینکه باید برای تقویت سرمایه های علمی حوزه برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد، خاطر نشان کرد:افزایش ایجاد انگیزه مطالعه و پژوهش،ایجاد رقابت سازنده ی علمی بین طلاب و ارزیابی سطح علمی طلاب از مهمترین اهداف برگزاری المپیادهای علمی حوزه است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری المپیادهای علمی حوزه راهی برای شناسایی طلاب مستعد و نخبه است یادآور شد:با برگزاری این دوره های رقابتی، طلاب توانمند و استعدادهای درخشان از نظر علمی شناسایی و برنامه ریزی های منسجمی برای پیشرفت تحصیلی آنها صورت می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha