پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوارپور، گفت: ما باید پیام آزادی و آزادی‌خواهی ملت ایران را با نوای دلنشین دانش آموزان، دانشجویان و مردم انقلابی به جهانیان صادر کرده به مستکبران عالم اعلام کنیم راهی که جوانان در سال ۵۷ رفتند ادامه خواهیم داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، امروز در راهپیمایی سراسری 13 آبان اهواز، با اشاره به سیاهه جنایات و اقدامات کثیف آمریکا، اظهارداشت: نظام استکباری آمریکا در 28 مرداد 1332 کودتای سنگینی را علیه دولت ایران انجام داد و نتیجه آن نیز برگرداندن استبداد و رژیم ظاغوتی به کشور بود و چهار ماه پس از آن هم جمع کثیری از دانشجویان را در 16 آذر مقابل درب دانشگاه به شهادت رسیدند و این رویه تقریباً بیش از 10 سال ادامه داشت.

وی با بیان این که روشنگری‌های امام خمینی(ره) سبب نابودی و اضمحلال حکومت پهلوی شد، افزود: نهادینه کردن ظلم در جامعه، یکی از کارهایی ناجوانمردانه و خبیثانه آمریکا در ایران بود که حضرت امام خمینی(ره) با آن سخنرانی کوبنده و آتشین خود، راه را بر دشمن بست و پس از پیروزی انقلاب، دانشجویان و دانش آموزان با تایید حضرت امام خمینی(ره) لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، نوجوانان و جوانان را آینده‌سازان مملکت عزیز اسلامی دانست و تصریح کرد: روحانیت، معلمین و همه آحاد و اقشار جامعه باید سرگذشت کشور ایران را برای نوجوانان و جوانانی که آینده‌ساز این مهم پهناور هستند، بیان و تبیین کنند.

سردار شاهوارپور، با اشاره به اظهار نظر برخی خواص مبنی بر «عدم دشمنی با آمریکا»، گفت: ما چگونه با آمریکایی که بنا به گفته یکی از رؤسای اصلی این دولت وقت اعلام می‌کند که باید ریشه ایرانی‌ها را بخشکانیم، دشمنی نکنیم! مگر می‌شود دشمن تا درون منزل‌های ما بیاید و برای مبارزه با او اقدامی مؤثر انجام ندهیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای چندی پیش در سخنانشان مطرح کرده‌اند که «این مرگی که به آمریکا می‌گوییم! مرگ بر دولت و سیاست‌های آمریکاست! نه خود مردم!»؛ بنابراین ما باید پیام آزادی و آزادی‌خواهی ملت ایران را با نوای دلنشین دانش آموزان، دانشجویان و مردم انقلابی به جهانیان صادر کرده به مستکبران عالم اعلام کنیم که راهی که جوانان عزیزمان در سال 57 رفتند را ادامه خواهیم داد و در این مسیر نیز به حول قوه الهی موفق خواهیم بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha