شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لطفیان - خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مردم جمهوری ایران اسلامی هیچ هراسی از گزینه های روی میز آمریکا ندارند و همواره حوزه های علمیه و دانشگاه ها در مقابل تفکرات غربی هوشیار هستند.

حجت الاسلام کاظم لطفیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان ، این روز را از نمادهای استکبار ستیزی ملت ایران عنوان کرد و افزود:در چنین روزی ملت ایران  ماهیت پلید استکبار بزرگ یعنی آمریکا را به جهانیان  نشان دادند.

وی با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) از سیزده آبان به عنوان "انقلاب دوم"  گفت: این مفهوم معنای عمیقی در مسائل انقلابی دارد ، که می توان از این روز به عنوان سرآغاز شکستن دیوار استکبار و کنار رفتن پرده های جنایات استعمار از مقابل دیده‌گان ملت ایران و ملت های جهان دانست.

حجت الاسلام لطفیان تسخیرلانه جاسوسی آمریکا را به عنوان زمینه‌ای برای دل نبستن به ابر قدرت های جهانی برشمرد و افزود: سیزده آبان روز غیرت انقلابی برای اخراج آمریکایی ها است و این روز بزرگ نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت های مظلوم پاسخی دندان شکن  به ابر قدرت های جهان است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی سالروز بزرگداشت سیزده آبان را بیانگر حضور مردم در دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی دانست و اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمای 13 آبان  امسال بار دیگر نشان از اراده جدی مردم در حفظ استقلال،عزت و مقاومت در مقابل استعمار و استکبار را نشان می دهد.

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به نقش مهم ایران اسلامی در معادلات منطقه و پیشرفت های ایران اسلامی در چند دهه اخیر ، اظهار داشت: نا امیدی کشورهایی همچون آمریکا در تغییر ماهیت جمهوری اسلامی به خاطر پیشرفت علمی فضاینده ای است که در عرصه های مختلف داشته ایم، لذا باید هوشیار باشیم تا ظاهر فریبنده آمریکا که امروز در قالب های مختلف از خود نشان می دهد را نخوریم.

وی با اشاره به اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" ریشه قرآنی دارد گفت: کسانی که می خواهند مرگ بر آمریکا از قاموس ادبیات سیاسی کشور حذف بشود یا با قرآن و معارف الهی آشنایی ندارند یا جریان اباهه گری را در کشور دنبال می کنند، که با معارف الهی فاصله زیادی دارد.

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در بصیرت افزایی شناخت دشمن اظهار داشت : نفوذ به مراکز حساس کشور با وجود تدابیر مقام معظم رهبری امکان پذیر نیست, لذا حوزه های علمیه ، دانشگاه ها و آموزش پرورش باید خود را در مقابل نفوذ تفکرات غربی آماده کنند،که این تفکرات چهره آمریکا را به صورت مطلوب به جهانیان نشان می دهد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha