پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
خانه عالم

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد از توسعه خانه های عالم روستایی این شهرستان با مشارکت خیرین خبر داد.

حجت الاسلام منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام اینکه با کمک های مردمی در این روستا  مبلغی برای شروع ساخت این خانه ی عالم اختصاص یافته است گفت:امید می رود با همت خیران، ساخت این خانه ی عالم به اتمام برسد و جمعیت این روستا از وجود با برکت روحانی بهره مند شوند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد با بیان اینکه وجود خانه های عالم برای استقرار روحانیون و مبلغان یک ضرورت انکار ناپذیر برای تبلیغ محسوب می شود افزود:با وجود خانه ی عالم در روستاها مبلغان می توانند با استقرار در آنها بطور دائم به مردم خدمات دینی،فرهنگی و اجتماعی را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اگر در کنار هر مسجد شهری و روستایی خانه ی عالمی احداث شود مردم برای همیشه از وجود مبلغ بهره مند می شوند تصریح کرد:مبلغان علاوه بر اقامه نماز جماعت و بیان احکام شرعی در کاهش اختلافات خانوادگی و ارائه مشاوره به مخاطبان نیز نقش موثری خواهند داشت.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه هم اکنون در اکثر مناطق روستایی این شهرستان خانه ی عالم وجود دارد خاطر نشان کرد:در مناطق روستایی که فاقد خانه ی عالم هستند نیز روحانیون و مبلغان در ایام مناسبتی سال از جمله ماه مبارک رمضان و ماههای محرم و صفر با استقرار در مساجد به تبلیغ علوم دینی می پردازند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha