چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
 نشست رئیس امنیت و اطلاعات ناجا با مدیر حوزه علمیه استان قم

حوزه/ نشست هم اندیشی مدیر حوزه علمیه استان قم و رئیس امنیت و اطلاعات ناجا در خصوص همکاری بیشتر برای رفع مشکلات گذر نامه طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در این هم اندیشی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، مدیر علمیه استان قم برگزار شد، سردار غلامرضا رضائیان فر، رئیس پلیس امنیت و اطلاعا ناجا گفت: امسال برای خروج از کشور و شرکت در مراسم اربعین، دولت عراق به خاطر اوضاع کشورش اصرار بر اخذ ویزا دارد.

وی  با بیان این که خط قرمز ناجا برای سفر به عتبات و عالیات در ایام اربعین امسال، ارائه گذرنامه است، خاطرنشان کرد: صدور گذرنامه به حداقل رسیده و در برخی استان ها کمتر از دوساعت صادر می شود، بنا براین داشتن گذرنامه برای خروج و ورود در ایام اربعین الزامی است.

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست؛ در خصوص حل برخی مشکلات طلاب و خانواده آنها در خصوص خروج از کشور به ویژه برای ایام اربعین تأکید شد و  مقرر گردید،  پلیس امنیت و اطلاعات ناجا همکاری لازم برای سهولت خروج طلاب و مجوز اخذ گذرنامه انجام دهد و هر گونه مشکلی را برطرف نماید.

خاطرنشان می شود:  در این نشست همچنین مقرر شد، نماینده ای از سوی ناجا برای ثبت اطلاعات طلاب برای خروج از کشور و صدور گذرنامه در حوزه علمیه استان قم مستقر شود.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha