دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
وقف

حوزه / معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان از برگزاري اجلاس سراسري مديران مدارس علميه این حوزه در ۲۷ و ۲۸ آبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام علوي، با اعلام اين خبر، گفت: در اين اجلاس دو روزه كه به موضوع "وقف و زكات" اختصاص دارد، مديران مدارس علميه استان هاي خراسان رضوي، شمالي و جنوبي به تبادل نظر خواهند پرداخت.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان بابیان اینکه  در اين اجلاس مهمترين رويداد سال حوزه بررسی می شود، ابراز داشت: شركت كنندگان در اين اجلاس، ضمن آشنايي با تجربه های مديران موفق در عرصه وقف و زكات و امور آموزشي ، پژوهشي و تربيتي مديران مدارس از سياست‌ها و فعاليت هاي مركز مديريت حوزه علميه خراسان در اين خصوص آگاه می شوند.

حجت الاسلام علوي درباره ضرورت برگزاری اینگونه اجلاسیه ها، خاطرنشان كرد: هم‌انديشي مديران مدارس علميه، فرصتي را فراهم مي‌سازد تا تجربه آنان در اختيار برنامه ريزان حوزه قرار گيرد.

وی افزود: حجج اسلام و المسلمين مروی،  معاون ارتباطات حوزوي دفترمقام معظم رهبري و فرجام، مدير حوزه علميه خراسان در این همایش به ايراد سخن و ارائه سياست هاي كلان حوزه علميه مي پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha