جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ نشست آموزشی- ترویجی مدیران حوزه های علمیه و دبیران کمیته های  استانی و ستادی همکاری ها

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: تربیت و پرورش نیروی انسانی زیرساخت هر تحول بنیادین به شمار می رود و مدیران در تربیت فقیهان و مبلغان آینده جامعه اسلامی نقشی اساسی و محوری دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام علوی آزیز، امروز در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان های خراسان، در مشهد با بیان اینکه تربیت و پرورش نیروی انسانی زیرساخت هر تحول بنیادین به شمار می رود، ابراز داشت:مدیران مدارس که پدرانه و از سر اخلاص و نهایت دل سوزی  در تربیت فقیهان و مبلغان آینده جامعه اسلامی در تلاش اند، نقشی اساسی و محوری در تربیت اسلامی بر عهده  دارند.

معاون آموزش و پرورش حوزه علمیه خراسان افزود: این اجلاس در زمره مهم ترین رویداد های سالانه حوزه و فرصتی کم نظیر  به شمار می آید تا مدیران و مربیان طلاب در کنار برنامه ریزان و تصمیم سازان این حوزه کهن با هم اندیشی و تبادل آرا و تجربیات، عزم ها را برای حرکتی دقیق تر و استوار تر در سال پیش رو جزم کنند.

وی در  ادامه با اشاره به سند چشم اندازه حوزه علمیه خراسان، گفت: اولویت های اساسی معاونت آموزش و پرورش در دوره پیش رو توجه بیش از پیش به جایگاه و نقش اساتید و مدیران، اصلاح و استمرار نظام جامع آموزش و تلاش همه جانبه در تحقق سند چشم انداز بیست ساله حوزه علمیه خراسان خواهد بود.

حجت الاسلام علوی آزیز، همدلی و هم فکری و تعامل مسئولانه را راهبرد اساسی حوزه علمیه خراسان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha