پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
موسوی کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، از تحصیل ۲۵۰ طلبه در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به بازگشایی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه پس از مرتفع شدن مشکلات و موانع موجود، مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بازگشایی و تحت نظارت و مدیریت استان قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، تعداد طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه را قریب به 250 نفر اعلام کرد و بیان داشت: طلاب این مدرسه در مقطع سطح 1  (از پایه اول تا ششم) به تحصیل خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضایی معنوی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) حاکم است و امید است با بهره وری از انرژی و نشاط طلاب، آرمان های رهبر معظم انقلاب به نحو احسن به اجرا در آمده و با برگزاری کرسی های  آزاد اندیشی، شاهد افزایش روحیه تکاپوی علمی در طلاب باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت توانمندسازی طلاب، خاطرنشان کرد: تشکیل هسته های علمی در مدارس علمیه موجب ارتقای بنیه علمی طلاب در زمینه های ادبیات تخصصی، فقه و اصول و موارد دیگر شده و ارتقای سطح علمی مدرسه علمیه را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تأکید کرد: طلاب در آینده نقش هدایتگری جامعه را به عهده خواهند داشت، لذا باید امکان تحصیل و تهذیب آن ها در فضایی آمیخته با آرامش و معنویت را فراهم ساخت.

وی در پایان ابراز داشت: اگر تربیت دینی طلاب به نحو شایسته ای صورت گیرد، در آینده شاهد بالندگی جامعه خواهیم بود و آموزه های سراسر هدایت و نورانیت قرآن کریم و اسلام بر جامعه حاکم خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha