پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام شیخ عبدالکریم عبید

حوزه/ معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: بزرگ ترین و باشکوه ترین تصویری که می توانیم در قیامت ببینیم هنگامی است که قلم علما در کنار خون شهدا باعث ارتقا به بالاترین درجات بهشت می شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزای حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالکریم عبید در مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد شهادت عالم مجاهد سید عبداللطیف الامین در حسینیه منطقه الصوانة گفت: بزرگ ترین و باشکوه ترین تصویری که می توانیم در قیامت ببینیم هنگامی است که قلم علما در کنار خون شهدا باعث ارتقا به بالاترین درجات بهشت می شوند.

وی افزود: نقش عالم دینی به برداشتن سلاح و مبارزه نظامی خلاصه نمی شود، بلکه عالم دینی باید از علم خود در راه تبیین حقیقت و رسوا کردن باطل بهره ببرد و حرام و حلال را بیان کنند و پس از آن است که مردمی که به این گفته ها عمل کنند متقی و پرهیزگار شمرده می شوند.

شیخ عبید خاطرنشان کرد: بزرگ ترین و با شکوه ترین تصویری که می توان در قیامت دید، مربوط به زمانی است که قلم علما در مقابل خون شهدا موجب ارتقا به مراتب بالای بهشت می شود، اما خون و قلم سید عبداللطیف الامین در آن روز در کنار هم قرار می گیرند و نوع جدیدی از شهادت را به نام "عالم شهید" رقم می زنند که با هر دو عنوان شایسته بهشت و نزدیکی به خداوند سبحان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha