جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
آیت الله محسن اراکی

حوزه/ امروز ایادی استکبار در کشورهای اسلامی برخی از علما را برای صدور فتوا علیه امت اسلام، نه علیه اسرائیل و آمریکا بر می انگیزند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله محسن اراکی، امروز در دیدار محمد سبو، معاون حزب اسلامی مالزی، اظهار داشت: برخی کشورهای منطقه سیاست های آمریکا و اسرائیل را دنبال می کنند و به دنبال تجزیه کشور های اسلامی هستند.

وی تأکید کرد: مشکل امروز جهان اسلام ناشی از اختلاف بین شیعه و اهل سنت نیست، بلکه مشکل اصلی درگیری های امروز جهان اسلام، استکبار است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: امروز ایادی استکبار در کشورهای اسلامی برخی از علما را برای صدور فتوا علیه امت اسلام، نه علیه اسرائیل و آمریکا بر می انگیزند.

آیت الله اراکی تأکید کرد: اگر کسانی که امروز علیه سوریه و عراق می جنگند، علیه رژیم صهیونیستی جنگیدند، می توانستند قدس را آزاد کنند.

براساس اعلام مجمع تقریب،  محمد سبو،  معاون حزب اسلامی مالزی نیز در این دیدار، سخنانی پیرامون تأثیرات انقلاب اسلامی در فعال سازی ظرفیت های مسلمین اعم از شیعه و اهل سنت در کشور های اسلامی به ویژه در مالزی مطرح کرد و همچنین گزارشی کلی پیرامون وضیت مسلمانان مالزی ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha