پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
کارگاه روش تحقیق / بانوان طلبه

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه معصومیه(س) شیراز، از برگزاری کارگاه تخصصی روش تحقیق ویژه طلاب و برنامه پژوهشی این حوزه خبر داد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه معصومیه(س) شیراز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس بیان کرد: به منظور ارتقاء سطح پژوهشی طلاب، توانمند سازی علمی و پژوهشی به جهت شرکت در جشنواره های علامه حلی و رشد، منبع شناسی و موضوع شناسی طلاب با نیازهای روز اجتماع، دوره تخصصی روش تحقیق ویژ طلاب خواهر این مدرسه با حضور معاونین و تعداد 30 نفر از طلاب خواهر در این حوزه علمیه برگزار شد.

خانم آهنگران اضافه کرد: این کارگاه تخصصی با موضوع شیوه شناسی در علوم انسانی و اسلامی با حضور اساتید برجسته حوزوی برگزار و سپس متخصصین در این امر به ایراد سخن پرداختند و در پایان به سوالات طلاب پاسخ داده شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه معصومیه(س) شیراز با اشاره به فعالیت های پژوهشی این حوزه اظهار کرد: برگزاری کارگاه آشنایی طلاب با روش های نوین پژوهش، برگزاری جلسه خانواده پژوهشی، مسابقه یاد یار در ارتباط با  گزیده نویسی به جهت توانمندسازی طلاب در عرصه خلاصه نویسی و آموزش کار با نرم افزار و اجرای آموزش دوره های تخصصی مقاله نویسی از جمله برنامه های پژوهشی این مدرسه به شمار می آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کرسی آزاد اندیشی با عنوان اخلاق پژوهشی و تقدیر از برترین های این عرصه از اقدامات آینده این حوزه علمیه می باشد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha