پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
عمامه گذاری طلاب

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه کرمانشاه از برگزاری جشن تلبس طلاب حوزه این استان همزمان با هفدهم ربیع الأول و با حضور نماینده ولی فقیه در این استان خبرداد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری جشن تلبس طلاب حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد و عنوان داشت: آئین عمامه گذاری پانزده نفر از طلاب حوزه علمیه کرمانشاه همزبان با ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به رسالت اصلی طلاب و روحانیون اظهار داشت: ملبس شدن به لباس پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام افتخاری است که نصیب این  طلاب شده  و قطعأ تلاش منادیان و مروجان دین در راستای تبلیغ و انتقال احکام و مفاهیم اسلامی به مردم دو چندان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مراسم عمامه گذاری در هفدهم ربیع الأول با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه و مسئولان حوزوی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی فر خاطر نشان کرد: 30 طلبه در آزمون تلبس شرکت کرده که پانزده نفر از آن ها در آزمون های تلبس منتخب شناخته شده و به لباس مقدس روحانیت مشرف می شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه از ملبس شدن ده طلبه حوزه علمیه کرمانشاه در عید غدیر سالجاری خبر داد و تصریح کرد: قطعأ ظرفیت استان به وجود مبلغان و مروجان دین اسلام نیازمند است لذا با وجود هجمه های فرهنگی دشمن، حضور و فعالیت روحانیت در مناطق مختلف بیش از پیش احساس می شود.

حجت الاسلام محمدی فر در پایان بیان داشت: امید است طلاب بتوانند پاسداران خوبی برای زنده نگاه داشتن اسلام و انقلاب باشند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha