چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام منصوری - خرم آباد

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: مسلمانان جهان اسلام همچون گذشته باید با حفظ وحدت و همدلی، توطئه ها را خنثی کرده، روز به روز بر اقتدار جهان اسلام و تعداد مسلمانان بیافزایند.

حجت الاسلام منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهارداشت: وحدت مایه پیروزی و رمز بقا و استمرار نظام اسلامی است و امروز امت اسلام در جای جای جهان بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و وحدت نیاز دارند.

وی با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام(ص) رحمه للعالمین است تصریح کرد: پیامبری که نور رحمت و مهربانیش روشنایی بخش کمال بشریت است، راز کمال و سعادت بشریت را تمسک به وحدت وحدت عنوان کرده است.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان این که مسلمانان برای پیشرفت و سعادت امروز خود، باید به دامان پیامبر خیر و رحمت تمسک جویند خاطر نشان کرد: مسلمانان امروز باید فارغ از مذهب با اتحاد و همدلی نقشه های شوم دشمنان اسلام را خنثی کنند و به دنیا ثابت کنند که دین، قرآن و پیامبرشان یکی است و هیچ اختلافی در اصول و مبانی دین اسلام در دو مذهب شیعه و سنی وجود ندارد.

حجت الاسلام منصوری با بیان این که امروز مسیحیان و یهودیان با وجود اختلاف نظرات بسیار سعی می کنند وانمود کنند هیچ اختلافی در بین آنها وجود ندارد، بیان داشت:مسیحیان و یهیودیان با وجود انجیل ها و تورات های متعدد همچنان اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده اند.

وی با اشاره به این که تفرقه و عدم وحدت نتیجه ای جز شکست در پی نخواهد داشت، یادآور شد: نتیجه تفرقه و جدایی در دنیا، امروز سرنوشت ممالک اسلامی همچون عراق،سوریه ،یمن،افغانستان و نیجریه را به همراه خواهد داشت.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه در ماه گذشته شیعیان در نیجریه را بی رحمانه به شهادت رساندند، اظهار داشت:امروز دشمنان اسلام سعی می کنند با ارائه چهره ای خشن از اسلام مسلمانان را به جان هم بیاندازند و تفرفه را در بین آنها بوجود آورند.

حجت الاسلام منصوری، با بیان اینکه امروز دشمنان خبیث اسلام به نام ایثار و شهادت مسلمان کشی می کنند افزود:مسلمانان باید با بصیرت و آگاهی و فریب نخوردن از دشمنان اسلام ثابت کنند که همیشه با اتحاد وهمدلی پشتیبان همدیگر هستند.

وی در پایان با بیان اینکه ممالک کفر و ایادی استکبار امروز با طراحی نقشه کشتار مسلمانان سعی دارند وانمود کنند که مسلمانان خود به جان همدیگر افتاده اند، خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان اسلام همچون گذشته با حفظ وحدت و همدلی تمامی این توطئه ها  را خنثی خواهند کرد و روز به روز بر اقتدار جهان اسلام و تعداد مسلمانان می افزایند.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha