جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
سید ابوتراب موسوی آبیک

حوزه/ مهم ترین اصل مقابله با نفوذ دشمن افزایش بصریت و آگاهی مسئولان و مردم است و هرکسی که بخواهد در مقابل ولایت فقیه ایستادگی کند، مردم در مقابلش ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  قزوین، با تأکید بر این که مسئولان باید در اجرای برجام مراقب نفوذ دشمن باشند، اظهار کرد: مهم ترین اصل برای مقابله با نفوذ دشمن افزایش بصریت و آگاهی مسئولان و مردم است.

وی با اشاره به بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور در گرامی داشت حماسه 9 دی ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند و هرگز اجازه نفوذ به دشمن را نمی دهند.

 امام جمعه آبیک تصریح کرد: کسانی که نگاه به خارج از کشور و دشمنان دارند باید پیام حضور و بصیرت مردم را دریافت کنند و بدانند هرکسی که بخواهد در مقابل ولایت فقیه ایستادگی کند، مردم در مقابلش ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان این که حماسه ۹ دی در اذهان ملت ایران اسلامی ماندگار و جاوید خواهد ماند، افزود: این حماسه عظیم نقش راهبردی ولایت فقیه را برای همگان نمایان کرد، چرا که تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، کشور ما را از حیله دشمنان نجات داد و بدخواهان نظام اسلامی را به شکست کشاند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: فتنه ۸۸ با برنامه ریزی استکبار برای سرنگونی نظام اسلامی طراحی شده بود و یک حرکت اتفاقی و ناگهانی نبود، اما امت همیشه بیدار ایران اسلامی، با بصیرت، وحدت و اعلام وفاداری به رهبری، توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha