شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تلبس

حوزه/ مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه، از برگزاری سی اُمین اردوی فرهنگی زیارتی طلاب تازه ملبس شده کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام متقی نژاد به برنامه های دفتر امور تربيت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: این دفتر طرح‏هايی را در زمينه ترويج و توسعه فرهنگ دينی برنامه ریزی نموده و در دست اجرا دارد.

وی اظهار داشت: يكی از برنامههايی كه با پيگيری واحدهای مختلف معاونت تهذيب و مركز فنآوری اطلاعات حوزه به ثمر نشسته است، سامانه جامع تلبس می باشد كه طلاب سراسر كشور كه مايل به ثبت نام برای تلبس هستند، به راحتی می توانند نسبت به این امر اقدام نمایند.

مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه ابراز داشت: این معاونت در راستای حمایت و تشویق طلاب برای امر مقدس تلبس و در راستای تکریم خانوادهای آنان، هدیه ای را در قالب سفر به مشهد مقدس برای طلابی که موفق به اخذ مجوز تلبس می گردند، در نظر گرفته است.

حجت الاسلام متقی نژاد، خاطرنشان ساخت: این اردو سه روز بوده و در آن  برنامه های گوناگونی برای طلاب در راستای ارتقای سطح معنویت، آسیب شناسی مسائل روز و آشنایی با مهارت های زندگی برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: تاکنون 29 دوره از این اردو فرهنگی، زیارتی تحت عنوان "ضیافت مهر"  برگزار شده و در هر دوره بالغ بر 100 خانواده حضور یافته اند.

مدیر برنامه ریزی اداره تلبس یادآور شد: دوره سی ام این اردوی زیارتی، از 17 دی ماه سال جاری کار خود را در مشهد مقدس آغاز خواهد کرد.

حجت الاسلام متقی نژاد در پایان با بیان اینکه در این دوره طلاب و خانواده های آنان از حضور اساتید توانمند و برجسته حوزوی کشور بهره مند خواهند شد، اذعان داشت: در این دوره ها خانواده های حوزوی نیز با برخی از مسائل تربیتی اسلامی آشنا می گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha