جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ایران

حوزه/ مدیر موسسه رهپویان وصال با اشاره به این که قدرت های جهانی خود پلیس منطقه خاورمیانه می دانند، تصریح کرد: باید با تشکیل ائتلاف منطقه ای متشکل از ایران، روسیه، عراق و دیگر کشورها از امنیت منطقه دفاع کرد.

حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، در رابطه باجنایات سعودی ها در به شهادت شیخ نمر،گفت: قبل از این که از بُعد شیعی به این جنایات توجه شود، بٌعد انسانی آن مهم است که رژیم سعودی با ریختن خون بی گناهان، به جنایات خود ادامه می دهد و مدعیان حقوق بشری سکوت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به برخورد تبعیض آمیز مجامع بین المللی، ابراز داشت: نهادهای بین المللی هرجا پای منافع استکبار در میان باشد، حتی اگر هزاران انسان بی گناه کشته شود مانند آنچه در فاجعه منا اتفاق افتد،، سکوت می کنند.

مدیر موسسه رهپویان وصال بر ضرورت مقابله با جنایات دنیای استکبار و مزدوران آنان در منطقه، افزود: فرصت های زیادی برای مقابله با قدرت های استکباری مانند ظرفیت بین المللی جنبش عدم تعهد و ... را از دست داده ایم، لذا باید از همه ظرفیت های عرصه بین الملل بهره برداری کرد.

حجت الاسلام انجوی نژاد با اشاره به این که قدرت های جهانی خود پلیس منطقه خاورمیانه می دانند، تصریح کرد: می توان با تشکیل ائتلاف بین المللی متشکل از ایران، روسیه، عراق و دیگر کشورها از امنیت منطقه دفاع کرد.

مدیر موسسه رهپویان وصال شیراز با اشاره به این که ایران تنها حکومت شیعه است و شیعیان جهان چشم به ما دوخته اند، ابراز داشت: باید پای انقلاب و نظام ایستاد و از آن محافظت کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha