پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت‌الاسلام محمد دبیری فرد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه فعالیت گروه‌های فرهنگی، تبلیغی لبیک به منویات مقام معظم رهبری است، بر لزوم تشکیل شورای استانی با رویکرد سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های کلان برای گروه‌های تبلیغی و همچنین فعالیت در راستای دانش‌افزایی این گروه‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت‌الاسلام محمد دبیری فرد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشستی  باگروه‌های فرهنگی-تبلیغی استان خوزستان، با اشاره به آیات پنج تا هشت سوره نوح، اظهار داشت: قرآن کریم در این آیات بیان می‌کنند که حضرت نوح 950 سال قوم خود را به یکتاپرستی دعوت کرد و باوجود مخالفت و ممانعت مردم، اما ایشان از دعوت و تبلیغ خویش دست برنداشته و با جدیت کار خود را دنبال می‌نمود.

وی از هماهنگی موجود میان گروه‌های تبلیغی، حوزه و مساجد ابراز خرسندی کرد و افزود: کار جهادی-تبلیغی و مسئله کار گروهی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری در فرمایشات شان، به آن اشاره داشتند؛ بنابراین فعالیت گروه‌های فرهنگی-تبلیغی، لبیک به فرمایشات ولایت‌فقیه است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ذات کار در دفتر تبلیغات، فعالیت تبلیغی است که اگر موقعیت برای کار جهادی هم فراهم شد خیلی عالی است، اما اگر این امکان محیا نبود، نباید از وظیفه اصلی گه حضور در منطقه و فعالیت فرهنگی است غافل شویم.

وی  بابیان اینکه گروه‌های تبلیغی هم‌افزایی را هدف قرار دهند، گفت: هم‌افزایی به این معنا که پتانسیل، مهارت و تخصص مبلغین در کنار نیازهای مناطق دیده شود و تمام مناطق از همه پتانسیل موجود بهره‌مند شوند و روحانیون مبلغ باید به این سمت سوق داده شوند.

حجت‌الاسلام دبیری فرد در پایان سخنان خود، بر لزوم تشکیل شورای استانی با رویکرد سیاستگذاری و برنامه‌ریزی‌های کلان در راستای دانش‌افزایی گروه‌های تبلیغی تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha